SPLETNA TRGOVINA JUWELE
Spletna trgovina Juwele je v lasti podjetja Zlatarstvo Pečnik s.p., Slovenj Gradec, upravlja pa jo Juwele s.p., Škofljica.
Podatki o lastniku spletne trgovine
Zlatarstvo Pečnik s.p.
Glavni trg 12
2380 Slovenj Gradec
IBAN: SI 56 61000-0003039163 (Delavska hranilnica d. d.)
SWIFT: HDELSI22
Matična številka: 5061511
ID za DDV: SI24065242
TRGOVINA
Zlatarstvo in graverstvo Janez Pečnik s.p.
Glavni trg 12
2380 Slovenj Gradec
E-naslov: zlatarstvo.pecnik@amis.net
Telefon: 041 615 037, 040 950 095
Podatki o upravljalcu spletne trgovine
Juwele s.p.
Ogrinova ulica 52
1291 Škofljica
E-naslov: info@juwele.si
Telefon: 040 723 212
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN UPORABE SPLETNE TRGOVINE
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine »www.juwele.si«, s katero upravlja Juwele s.p., Škofljica, so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 - uradno prečiščeno besedilo, 46/06 - odl. US, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, v nadaljevanju ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Ob registraciji v sistem trgovine uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo nedvoumno določata uporabnika in ga povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti ponudnika storitev in kupca.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik med vsebinami spletne trgovine zagotovlja naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• cene, ki so jasno in nedvoumno določene, pri čemer je razvidno prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza,
• način plačila in dostave,
• časovno veljavnost ponudbe,
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko znaša strošek vračila izdelka,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• Plačilo po prednaročilu (nakazilo na TRR). V primeru bančnega nakazila se kot predračun upošteva spletno naročilo, ki ga kupec prejme na svoj elektronski naslov. Blago pa se kupcu pošlje po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.
• Plačilo s kartico (Eurocard, Mastercard, Visa in Maestro).
• Plačilo preko plačilnega sistema PayPal.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili o možnosti odstopa od pogodbe.
CENE IN VELJAVNOST PONUDBE
Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in v trgovini Zlatarstvo Pečnik. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Če izdelka ni na zalogi, se lahko cena izdelka spremeni, ko je ta ponovno na zalogi, o čemer kupca obvestimo. Izdelek, ki ni na zalogi, bo dobavljiv najkasneje v roku treh (3) mesecev. V nasprotnem obvestimo stranko o nedobavljivosti izdelka.
POSTOPEK NAKUPA
1. Naročilo sprejeto: po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno: če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo razveljavil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
3. Blago odpremljeno: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o možnosti in načinu vračila blaga, ter kontaktnim podatkom za primer zamude pri dostavi ali za primer pritožbe.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO/MENJAVA BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@juwele.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni nepoškodovani embalaži. Priložena mora biti kopija naročila. Kupnino za vrnjeno blago (vrednost kupljenega blaga) bo ponudnik kupcu vrnil na transakcijski račun takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.
Stroške vračila krije potrošnik/kupec sam. V primeru, da blaga potrošnik ne more vrniti po pošti, nas mora o tem pisno obvestiti, da se dogovorimo za drug način prevzema in temu primerno povračilo stroškov.
Naslov za vračilo/menjavo blaga prodajalcu je Juwele s.p., Ogrinova ulica 52, 1291 Škofljica.
VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE
Če je kupec pravna oseba, zanjo ne veljajo odločbe ZVPot. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo blaga v okviru garancijskih pogojev.
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 040 723 212 ali nam pišete na info@juwele.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.
OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da sta pošiljka ali blago v njej poškodovana oziroma da vsebina ni popolna, nas o tem obvestite v čim krajšem možnem času oziroma najkasneje v 8 dneh od prevzema. Prosimo vas, da poškodovano blago fotografirate, tako da bo jasno viden poškodovan paket oziroma embalaža ter nalepka kurirske službe, iz katere je mogoče razbrati številko paketa. Fotografije nam prosimo posredujte na elektronski naslov info@juwele.si skupaj s kratkim opisom poškodb, vašimi kontaktnimi podatki (telefonsko številko) in številko vašega naročila. V primeru, da je prišlo do poškodbe pri transportu, bomo nemudoma po prejemu fotografij in ostale dokumentacije vložili odškodninski zahtevek pri kurirski službi, ki vam je paket dostavila.
STVARNA NAPAKA
Po Zakonu o varstvu potrošnikov je napaka stvarna kadar:
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
REKLAMACIJA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora ponudnik čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, sme od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu, vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila ZVPot in zakona, ki ureja obligacijska razmerja.
GARANCIJA IZDELKOV
Za vse izdelke v spletni trgovini velja garancija najmanj 6 mesecev ob predložitvi računa. Mehanske poškodbe, nepravilno nošenje ali nošenje, ki ni v skladu z navodili proizvajalca garancijo izključujejo.
• Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu, morate priložiti pisno pojasnilo reklamacije in kopijo računa.
• Naslov za vračilo izdelka prodajalcu je Juwele sp., Ogrinova ulica 52, 1291 Škofljica.
• Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (priporočamo da uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).
• Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V primeru, da imate dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 041/723 212 ali nam pišete na info@juwele.si.
PAKIRANJE IN DOSTAVA
V spletni trgovini imate možnost izbrati drugačen naslov za dostavo, kot je naslov za plačilo. Na ta način uporabniku omogočamo, da blago naroči na naslov, kjer je dosegljiv v dopoldanskem času, saj se dostava navadno izvaja v dopoldanskem času. Prav tako lahko uporabnik to možnost izkoristi, kadar želi poslati izdelke drugi osebi, plačilo pa želi izvesti sam. V slednjem primeru omogočamo, da koristite možnost plačila po predračunu.
Znotraj Slovenije boste prejeli naročene artikle z dostavno službo izbrano s strani ponudnika. Dostava znotraj Slovenije je za naročila nad 30€ brezplačna, sicer se obračuna 2,00 €. Če obstajajo stroški dostave, so navedeni že na računu naročila prejetem v potrditvenem elektronskem poročilu v polju Poštnina in uporabnik nima za tem nobenih dodatnih stroškov. Za dostavo zunaj Slovenije se poštnina obračuna po veljavnem ceniku dostavne službe. Pridržujemo si pravico zamenjave dostavne službe in tudi do spremembe cenika dostave.
Ko je naročeno blago na zalogi, ga ponudnik pošlje v najkrajšem možnem času, večinoma naslednji dan in najkasneje v treh (3) do pet (5) delovnih dneh od prejetega naročila blaga. Za vsa naročila prejeta v petek, soboto ali nedeljo velja, da so poslana najkasneje naslednji delovni dan.
Če artikel ni na zalogi, piše ob artiklu "Izdelek je dobavljiv". V tem primeru je artikel dobavljiv v petih (5) do enaindvajsetih (21) dneh, odvisno od lokacije dobavitelja.
Za zamude s strani dostavne službe ponudnik ne odgovarja.
Dostava blaga se ne more izvršiti na naslov ''poštno ležeče''.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• iz njih bo jasno razviden pošiljatelj,
• označene različne akcije, promocije in druge tržne tehnike (rav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih)
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• ponudnik bo izrecno spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe dosledno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije obravnavati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti blaga.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno in skladno z določbami Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.